wtorek, 8 marca 2011

Wiosna na bizuterii

U mnie już wiosna. A przynajmniej w wazonie na stole no i oczywiście na biżuterii. Jakoś chyba ominęłam parę rzeczy, które zrobiłam, a umknęły mi przy pierwszych prezentacjach tych kompletów.
Bransoletkę różowo-czerwoną folkową już znacie, ale nie było jeszcze kolczyków do niej. A więc (wiem, nie zaczyna się zdania od "więc") oto cały kopmlet  


i druga strona kolczyków
  
  I drugi podobny, tylko z węższą bransoletą

A tak wyglądają razem
  No i komplet prostej szerokiej bransolety z koczykami łezkami i turkusikami
  
Tyle w ramach uzupełnienia.

3 komentarze:

  1. nie nadążam komentować!! ;) Wszystko piękne, a ja właśnie przeglądam serwetki i znalazłam coś ciekawego :)
    http://www.serwetki.xip.pl/displayimage.php?album=88&pos=84
    tylko chyba za duże będzie...
    a tak a propos tego co znalazłam to muszę do Ciebie kiedyś wpaść na wieczór, żeby obejrzeć Śniadanie u Tiffaniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm.... a jaki pomysł masz na tą serwetkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. łatwy, kolczyki prostokątne po prostu, ale chyba obrazek jest za duży

    OdpowiedzUsuń