piątek, 11 marca 2011

"Ciepły dom"

Jakiś czas temu dostałam zamówienie na szyld do sklepu. Sklepu, który nazywa się "Ciepły dom". Sama nazwa mówi już wiele. Chociażby to, że jest to ciepłe, przytulne miejsce, w jakiś sposób związane z domem. Tak też, miałam stworzyć równie "ciepłą" tabliczkę z nazwą tego sklepu. Przymiarek było wiele, koncepcji tysiąc, a tabliczka miała być jedna i niepowtarzalna no i równie przytulna jak sama nazwa. 
Efekt? Oceńcie same
Oczywiście niezawodna okazała się moja ulubina serwetka. Tabliczki wykonałam techniką decoupagu. Wystarczyła odpowiednia kompozycja różyczek. Do delikatnych ledwo widocznych zdobień użyłam szablonu, na koniec łańcuch o niewielkich oczkach z dużego sklepu i gotowe. 
Mam nadzieję, że przynosi właścicielce sklepu choć odrobinę szczęścia. 
Pozdrawiam bardzo ciepło "Ciepły Dom".

1 komentarz:

  1. mi się ta tabliczka podoba od pierwszego momentu i miło jest zobaczyć Twoje "dzieło" wiszące na drzwiach i zapraszające klientów :)

    OdpowiedzUsuń