środa, 16 marca 2011

Tego jeszcze nie było

Były już mereżki? Prawie bym o nich zapomniała. Oczywiście prezentowane poniżej zdjęcia wzorków nie są mojego autorstwa, ale wkleiłam je tutaj po to, żeby mieć je pod ręką i móc w każdej chwili na nie spojrzeć.

Mareżki odkryłam już jakiś czas temu.Poznałam nawet podstawowe wzorki. (Tak nawiasem przy okazji tego tematu właśnie przypomniało mi się, że mam zaczęty bieżnik tym haftem). Jednak gdy nabyłam włoską gazetkę o mereżkach to się troszkę osłabiłam, bo przy tym co zobaczyłam w tych czasopismach, to co ja potrafię to jest nic i to wieeeelkie nic! Ale nie będę się tym zadręczać skończę ten swój bieżniczek tymi prostymi wzorkami i mam nadzieję, że będzie równie "mereżkowy" jak te na zdjęciach. 

 Przecież te wzorki wyglądają prawie szydełkowo...
 No nie wiem.... ten stopień wtajemniczenia to chyba dla mnie jest nie do osiągnięcia...
A to jest ta gazetka zawierająca te magiczne zdjęcia
  No i mereżkowe woreczki lawendowe.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz