piątek, 4 marca 2011

Biżuteria na Dzień Dobry

Witam ciepło wszystkich tych, którzy tu do mnie zajrzeli. A jeśli tu jesteś, tzn, że szukasz czegoś w temacie takich rękodzieł jak hafty, koronki szydełkowe, decoupage, biżuteria, quilling. Mam nadzieję, że znajdziesz tu to czego szukasz. Życzę miłych chwil spędzonych w Atelier Sztuk Wszelakich.

Dlaczego zdecydowałam się na założenie tego bloga? Chyba dlatego,że chciałabym podzielić się swoim zamiłowaniem do rękodzieła. Odkryłam je parę lat temu i gdyby nie ograniczony czas, który mogę przeznaczyć na swoje hobby, to pewnie dziś byłabym zasypana różnościami zrobionymi własnymi rączkami. Myślę, że mogłabym wyszywać, haftować, malować, wycinać, kleić całymi dniami. Jednak tymczasem poświęcam temu krótkie wieczory, czasem weekendy i właśnie tym co udało mi się stworzyć chciałabym sie podzielić z Wami.

Wdzięczna będę również za wszelkie komentarze i listy, za które z góry dziękuję. Jednak proszę, bądźcie łaskawe na początek. Dopiero zaczynam tworzyć tego bloga, więc przymrużcie trochę oko....

Hmmmmm.......zacznę chyba od końca, od tego co zrobiłam w ostatnim czasie. Mianowicie biżuterii. Przyznam, że zamiłowanie do tworzenia biżuterii odkryłam stosunkowo niedawno, jakieś dwa tygodnie temu. Biżuteria wytwarzana przeze mnie to komplety: bransoletka i kolczyki wykonane techniką decoupagu. Wspomnę tylko, że samą techniką decoupagu zajmuję się już jakieś pięć lat. A oto i biżuteria, oceńcie same...

To mój ulubiony wzór


i jeszcze jeden


Ten brązowy komplet ma już swoją właścicielkę i czeka na odbiór....


natomiast po tej serwetce nie spodziewałam się, że tak fajnie zaprezentuje się na bransoletce i kolczykach...


I tak upłynęło mi kilka wieczorów na dekupażowaniu (trochę dziwnie ten wyraz wygląda po polsku, ale pisze się wygodniej).
Gdy skończę kolejne zestawy, oczywiście zamieszczę je tutaj, aby poddać je Waszej ocenie.

2 komentarze:

  1. kurcze, coś komentarza nie moge dodać do tej notki.
    Przedostatni oczywiście śliczny ;) ale ostatni też jest niesamowity, ale mi już sama serwetka podobała tylko do kolczyków bym dała albo bursztynowy koralik, albo drewnianą kuleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za sugestie. sprawdzę jak się będą komponowały w Twojej wersji.

    OdpowiedzUsuń