środa, 1 czerwca 2011

Koralikowo

Gdy tworzyłam ostatnio nową biżuterię, moja artystyczna wyobraźnia wyszła troszkę poza dotychczasowe granice. Koraliki zaczęły pełnić nie tylko rolę uzupełniającą ale bardziej dekoracyjną.
Przy drugim komplecie fantazji artystycznych nie było końca. Malowałam, poprawiałam, przyklejałam i tak wygląda w efekcie końcowym. Powiedziałabym, że jest bardzo twórczy.
 
Zrobiłam jeszcze bransoletę już bez koralikowych ozdób. Bardzo podoba mi się ta serwetka, którą chciałam wykorzystać właśnie do biżuterii. Ale czy nie jest troszkę za smutna? Może troszkę jest, a może ja wtedy byłam też w takim nastroju.....
 

2 komentarze:

  1. :)
    róża i zestaw kolorów są zjawiskowe. Uwielbiam takie zestawienia. Gratuluję efektywności, wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne siostra, wszystkie! I te koraliki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń